joi, 10 mai 2012

Inceputuri...






       Simplul fapt ca am reusit sa ma trezesc devreme astazi pentru mine e o adevarata realizare (recunosc, totusi, ca nu de bunavoie, mi-a sunat telefonul), sunt o mare iubitoare al somnului de varsta a treia (cel de la 4 dimineata la 12), insa cele mai bune zile ale mele sunt, intotdeauna, cele care incep de dimineata.
                Realizand ca am in fata o zi care poate fi usor ocupta cu actiuni utile, dar care nu-mi fac nici cea mai mica placere in momentul de fata, “m-a fulgerat” un gand: “De ce nu mi-as face un blog?! Doar e la moda, oricine poate scrie cinci randuri fara sens...”
                Dezvoltand, am realizat ca nu e o idee asa rea... As putea face ceva original, ca de creativitate, slava Domnului, nu duc lipsa, as avea ocazia sa o folosesc intr-un mod productiv. Astfel m-am gandit sa pun bazele unui blog creativ si, de ce nu?!... INTERACTIV... Sunt dispusa sa dezbatem absolut orice tema, fie ea controversata sau nu... Singurul impediment ar fi sa nu am parte de sustinerea voastra, dar cu siguranta nu va fi cazul.
                Vorba proverbului: “Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate.” (Jack Penn)
                Sa va spun cateva cuvinte despre mine?! Nu!!! Imi cer scuze, dar urasc genul “Sunt Caisa Xulescu si acesta este blog-ul meu.” Mi se par “insipide, incolore, inodore”. Totusi, inevitabil, fiecare articol va va dezvalui cate ceva despre mine si despre modul meu de a gandi.

2 comentarii:

  1. Bine ai venit, verishoara!!! :* Te sustin 100% si la cat mai multe post-uri! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult, iubita! Sper sa ma ridic la nivelul asteptarilor... :-s

      Ștergere